Mik azok a személyre szabott ajánlatok?
Ha belépsz a zöldségesbe, és azt látod, hogy most a krumpli 30%-kal olcsóbb, akkor az remek ösztönzőerő lehet ahhoz, hogy a mai ebéd krumplis tészta legyen a családnak. Az árleszállítás nagyszerű módja a bevételnövelésnek. (És persze a csökkentésnek is, hiszen ugyanazért a termékért mégiscsak kevesebbet fognak fizetni, de a nyereség mégis magasabb lesz az adott időszakban.)
Ha azonban a krumplit teljes áron kínálják, de a zöldséges azt mondja, mivel te régi vásárló vagy, ezért NEKED most féláron adja a krumplit, az még jobban hangzik. Nemcsak azért, mert 50%, hanem azért is, mert tudod, ez másra nem érvényes, csakis te kaphatod meg ennyiért a burgonyát. Ez egy személyre szabott ajánlat.
Ha ezt elmeséled a szomszédnak vagy szomszédasszonynak, és ő is bemegy a zöldségeshez, neki nem fogják odaadni a krumplit olcsóbban, mert ő nem te vagy, rá nem érvényes a kedvezmény, ő csak teljes áron juthat hozzá.
Hogyan működik mindez a weboldaladon?
Képzeld el, hogy valaki feliratkozik a hírleveledre, te pedig ellátod őt sok értékes, használható információval, természetesen teljesen ingyen. Az illető elolvassa a leveleid, tanul a blogodból, megkedvel téged.
A feliratkozását követő x. napon, például két hét múlva kap tőled egy email-t, amelyben örömmel osztod meg vele a hírt, hogy neki – és csak neki – most az egyik legjobb online tanfolyamod 40% kedvezménnyel oda tudod adni. Mindez persze csak korlátozott ideig elérhető ajánlat, például tíz napon át.
Ha az Olvasó ennek megörülvén rákattint az email-ben található linkre, egy egyedi oldalra fog kerülni, ahol egy számláló mutatja majd, hogy még tíz napig él ez az ajánlat.
Ha úgy dönt, vásárol, máris örülhettek mindketten. Ő a nagyszerű tanfolyamnak és a jelentős árengedménynek, te pedig a bevételnek.
Ha nem vásárol, akkor a tíz nap alatt küldhetsz még neki sok hasznos információt, amellyel kedvet csinálhatsz neki a vásárláshoz. Ő bármikor megnézi majd az oldalt, mindig azt fogja látni a számlálón, hogy csökken az idő, az ajánlatnak hamarosan vége. S végül, ha kicsúszik az időből, akkor egy másik oldal fogadja majd: "Sajnáljuk, ez az ajánlat már nem elérhető!".
Ha valaki más próbálja meg megtalálni az adott oldalt, akkor vélhetően nem fog neki sikerülni, hiszen neki nem küldtük el a linket – de ha mégis, akkor ő nem az ajánlatot fogja látni, hanem egy másik oldalt, rajta a következő üzenettel: "Sajnáljuk, számodra ez az oldal nem érhető el."
Miért nagyon jó ez?
Ennek az eszköznek óriási előnyei vannak a vállalkozásod szempontjából.
Vásárlásra ösztönöz
Ritka az, amikor valaki "csak úgy" vásárol. Az árkedvezmény jelentős ösztönzőerőt képvisel, de természetesen másképpen is bátoríthatod a felhasználót a vásárlásra. Adhatsz ajándékot, kapcsolt terméket, konzultációt – ez a te döntésed, bár tapasztalataink szerint a kedvezménynek van a legerősebb hatása, és – különösen online termék esetén – nagyon megéri.
Mert egyedi
Az Olvasó azt látja, hogy ez a kedvezmény csak neki szól, és ez egyszeri ajánlat. Ez nem becsapás, így igaz. Ha leellenőrzi az árakat a weboldalon, azt fogja látni, hogy mások magasabb áron kapják meg ugyanazt. Ez is igaz. Ez egy olyan ajánlat tehát, amelyre érdemes lecsapni.
FOMO
Ez a hülye szó azt jelenti: "Fear of Missing Out". Vagyis: "Félek, hogy lemaradok."
Ez egyrészt tényleg így van. Nemcsak itt, mindenhol az életben. Az emberek nem szeretnek lemaradni jó dolgokról.
Másrészt ennek óriási ereje van a marketingben. Ha tudod, hogy az ajánlat csak MOST érhető el, és két hét múlva már ugyanezt sokkal magasabb áron fogod csak megkapni, erős a késztetés a vásárlásra.
Független
Viccesen nézne ki júliusban karácsonyi akcióval előrukkolni, csakúgy mint májusban iskolakezdési kedvezményt adni a diákoknak. Megvannak a szezonális vásárok, amelyek működnek. Mi van akkor azonban, ha már volt karácsonyi vásár, és évnyitó kedvezmény, és itt a február, de neked még mindig kell a bevétel? Csinálhatnál farsangi leárazást, de ha midig csak akciózol, senki sem fog komolyan venni.
A személyre szabott ajánlatok azonban NEM szezonálisak. Bármikor elérhetők, sőt, folyamatosan, ezek ugyanis
Automatizálhatók
Egyszer beállítjuk neked ezt a kampányt. Utána a kisujjadat sem kell mozdítanod, csupán elégedetten figyelni, ahogy újabb és újabb vásárlók bukkannak fel, ráadásul számukra is öröm, hogy kedvezménnyel juthattak hozzá a nagyszerű termékedhez.
Teszteltük, működik, érdekel?
Személyre szabott automatikus ajánlatok szolgáltatásunk
Ha megbízol bennünket ezzel a szolgáltatással, akkor
- megbeszéljük a részleteket
- beállítjuk az oldaladon a Thrive Leads szolgáltatást, amelyet összekötünk a hírlevélküldő rendszereddel
- beállítjuk az oldaladon a Thrive Ultimatum szolgáltatást, amely vezérli a személyre szabott kampányt
- létrehozzuk az összes szükséges oldalt
- közösen létrehozzuk az ajánlatról szóló email-sorozatot
- elindítjuk a kampányt
Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?
A személyre szabott automatikus ajánlatok szolgáltatásunk díja jelenleg: 180.000 Ft
További költségek:
Ezt a szolgáltatás bármely általunk készített oldalon el tudjuk végezni, amelyen már be van állítva a listaépítés, vagyis az oldalad össze van kötve a hírlevélküldő rendszereddel, és abban létrehoztad a megfelelő csoportokat, elvégezted a szükséges beállításokat. Ha ez még nincs kész, akkor elsőként ezt szükséges elvégezni, s ennek a díja (amennyiben ránk bízod) 60.000 Ft.
Szükséged lesz még a Thrive Suite bővítménycsaládra, amelyet 8.000 / hó, vagy 300 dollár / év árért tudsz használni.
Természetesen szükséged lesz egy listaépítő szoftverre, mi a Listamestert ajánljuk, ami 100 olvasóig ingyenes.
2000 olvasóig az éves díjad 20.996 Ft lesz.
Amennyiben ehhez a szolgáltatáshoz kapcsolod a "Listaépítő kampány" szolgáltatásunkat, akkor dőlni fognak az oldaladra az új feliratkozók, így igen magas bevételt tudsz generálni.
Érdekel a személyre szabott automatikus ajánlatok szolgálatásunk?
Még böngésznél a szolgáltatások között?
:: vissza az összes szolgáltatáshoz ::