Konverziós marketing

Együttműködés a WordPressFlow-val

Mi ez az egész?

Átvesszük a weboldalad teljes marketingjét, és ezzel beindítjuk a vásárlásokat az oldaladon. Egyre jobb lesz az oldalad, a terméked vagy szolgáltatásod, egyre nagyobb lesz a közönséged, ezáltal növekedni fog a bevételed is.

Mennyibe kerül?

30% jutalékot kérünk a forgalomból - adott esetben ez változhat is. Nagyon sok tényező befolyásolja a díjat, lentebb többet is megtudhatsz erről

Mikor érdemes jelentkezned?

Ha van weboldalad, és szeretnéd beindítani azt. Ez az alapfeltétel, de sok mást is átgondolhatsz, mielőtt minket választasz.

Biztos, hogy együtt tudunk működni?

Nem. Nagyon kevés "projektet" tudunk így vállalni, és csak akkor dolgozhatunk együtt, ha ez mindkettőnknek megfelelő, ezért ezt előre megbeszéljük.

Mi ez az egész?

Megcsináljuk neked a weboldalad teljes marketingjét. Természetesen a te döntéseiddel. Kitaláljuk, elmondjuk, és ha jóváhagyod, akkor meg is csináljuk. A cél, hogy

Épüljön a listád

Az egyik legfontosabb, ha valódi közönségre vágysz, amely független minden külső platformtól (pl. You Tube, Facebook), hogy email listát építesz. Mi vállaljuk a technikai részt, a teljes stratégia kialakítását, leveleket, hirdetéseket, mindent. 

Legyen eladás

A listaépítés nem elég, az Olvasók bizalmát nemcsak meg kell nyerni, hanem folyamatosan segíteni kell neki, amiben csak tudunk. Erre is odafigyelünk. Időszakosan ajánlatokat, akciókat indítunk, intelligens személyre szabott ajánlatokat állítunk be. Mindezekhez számos levél megírása szükséges.

Nagyon röviden átvesszük és megcsináljuk a marketingedet, így várhatóan beindul az üzlet a weboldalon.

Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?

A bevétel 30%-át kérjük jutalékként. 75 000 Ft előleget kérünk induláskor.

Amennyiben az oldalnak nulla forgalma volt, akkor szinte biztos, hogy az új bevételek az új marketingnek köszönhetők.

Ha nálad ez bonyolultabb, akkor a máshonnan történő (tőlünk független) vásárlásokból nem tartunk igényt jutalékra.

Tehát 30%-ot kérünk az eladások után, és 75 000 Ft előleget szerződéskötéskor.

A 75 000 Ft levonandó a jutalékainkból. Ez azt jelenti, hogy ha sikeresen eladunk 250 000 Ft értékű terméket nálad, akkor az előleggel rendezve van első jutalékunk. Reméljük ennek a sokszorosa lesz a forgalom.

Az előleget azért kérjük, mert nekünk igen nagy befektetés ilyenkor időben és munkában ez a folyamat, és szeretnénk komoly üzleti partnerekre építeni.

Nem sok a 30%?

Amennyiben az oldaladnak nincs bevétele jelenleg, akkor mindeképpen megéri, hiszen egy olyan 70% marad meg neked, ami egyébként nem lenne.

Nagyon sok munkába és időbe kerül nekünk a teljes folyamat, így valamilyen formában részesülnünk kell a bevételből. Ha az alacsony, mi is keveset kapunk. Ha jól megy üzlet, nekünk is jobban megy.

Ha a mi hibánkból nem indulna be az üzlet (erre még nem volt példa), akkor természetesen visszafizetjük az előleget.

Ha más konstrukcióban szeretnél velünk együttműködni, jelezd. Mindekivel egyedi szerződést kötünk.

Mikor érdemes jelentkezned?

  • Ha van egy weboldalad, ami nem működik, vagyis nincsen rajta eladás.
  • Ha van eladás az oldaladon, de kevés.
  • Ha hajlandó vagy beletenni egy kis időt abba, hogy mindent megbeszéljünk.
  • Ha nyitott vagy azokra az ötletekre, amelyeket mi jónak tartunk.
  • Ha mindig válaszolsz a kérdéseinkre, folyamatos a kommunikáció (az email is tökéletes).
  • Ha adott esetben hajlandó vagy hirdetéseket futtatni az oldaladról (15000 Ft hó már elfogadható).
  • Ha van egy email listát kezelő szoftvered, vagy hajlandó vagy egyre előfizetni. (Vállalható költség.)

Biztos, hogy együtt tudunk működni?

Nem! 

Épp ezért először megbeszélünk mindent (telefonon, Zoom-on, személyesen egri irodánkban), és meglátjuk, találkozik-e az elképzelésünk.

De van egy erős korlátunk. Maximum négy partnerrel tudunk együttműködni.

Ennek a fő okai:

  • Én vagyok a szövegíró, és ezt nem bízom másra. Vagy te írod meg, vagy én, a legjobb esetben mindketten benne vagyunk.
  • Ez a folyamat jelentős kreatív munkával jár, aminek jó részét szintén magam végzem, nem delegálható feladat.
  • Mindent együtt találunk ki, és ez idő mindkettőnknek. Mindent megbeszélünk.

Ha négynél több partnerünk volna, nagyon kevés idő jutna egy-egy üzletre, és így túl lassan indulna be a folyamat.


Jelenleg nincs szabad kapacitásunk.

Sajnos jelenleg nem tudunk új partnerekkel együttműködni. Ettől függetlenül megkereshetsz bennünket, és foglalhatsz magadnak helyet, hogy amennyiben a jövőben megnövekedne a kapacitásunk, biztosítsd a helyedet.

Mit kell még tudnod?

Minden kérdésedre válaszolunk, ha felteszed azokat, de itt van még pár olyan kérdés, amely talán már most is foglalkoztat:

Hogyan írjuk a szöveget?

Ez megbeszélés kérdése, de íme pár variáció

  • én írom meg a saját nevemben
  • együtt írjuk meg a te nevedben
  • ha jól írsz, te is megírhatsz mindent

A szövegírás zavarba ejtő fogalom, mert szövegen kívül más nem igazán lehet írni, ezért tisztázzuk: A szövegírás azt jelenti, hogy nagyon jó szöveget írunk.

Mi tudjuk, mitől lesz egy szöveg nagyszerű, és figyelünk sok másra, például arra, hogy kinek, mit és mikor kell mondani.

A szövegírás nagyon fontos.

Milyen gyorsan haladunk?

Ez attól függ, mekkora munkára van szükség, és mennyire tudsz nekünk segíteni.

Mi magunk is meg tudunk írni minden szöveget, ekkor azonban erre is időt kel szánni, így később jelentkezik a bevétel is.

Alapvetően befolyásolja a sebességet, hogy mennyit költesz reklámra. Ha akarod, nulla Ft-ot, ez akkor működhet, ha eleve van már egy pár ezer fős listád, de akkor is jó, ha folyamatosan jönnek az új olvasók.

Ha pl. napi 1000 Ft-ért hirdetsz, és napi tíz új feliratkozót szerzel így, akkor havonta 300 új Olvasóval gazdagodik a közönséged. Így lesz kinek megmutatni a nagyszerű termékedet, szolgáltatásodat, és jó eséllyel fognak vásárolni is.

Számos egyéb tényező befolyásolja, hogy milyen gyorsan indul be az üzlet, épp ezért:

  • Már az elején mindent tisztázunk.
  • A mi érdekünk, hogy minél hamarabb pénzt termeljen az oldalad.
  • A tiéd is az.


Nem túl "üzleti" ez?

A cél a haszonszerzés, a bevételek emelése, a termékeink eladása. Ilyen tekintetben eléggé anyagias gondolkodásra vall, de ennyi kell, ha valóban bevételt akarunk.

Másrészről viszont csak úgy érhetjük ezt el, ha jobbá tesszük azt, amink van. A meglévő termékek és szolgáltatásokat fejlesztjük, újabb és újabb dolgokkal állunk elő, többet és tisztábban kommunikálunk, erősödik a kapcsolatunk az Olvasóval. Ez pedig még az anyagiaknál is fontosabb.

Amiben hiszünk: Az első, hogy segítenünk kell az embereknek, akár ingyen is. A második, hogy növelni kell a bevételeinket.

Mit tegyél, ha szeretnél velünk együttműködni?

Kérlek, írj egy levelet a tibi@wordpressflow.hu címre, vagy használd a kapcsolati űrlapot.

Pár szó rólam.

Szűcs Tibor vagyok, én fogom irányítani az egész marketing folyamatát veled karöltve. 
Alapvetően személyiségfejlesztéssel foglalkozom, a weboldalak és az online marketing egy szükséges plusz, amit meg kellett tanulnom. A kommunikációt izgalmas feladatnak tartom.
A legfőbb weboldalam a Mindennapi NLP.

>