Technikai ügyfélszolgálat a WordPress oldaladhoz

Vannak ügyfeleid? Tudsz nekik segíteni, ha elakadnak?

Amennyiben WordPress oldalad van, ahol online termékeket értékesítesz, például tanfolyamokat, vagy prémium tartalmakat, és a felhasználók a saját fiókjukban érik el a megvásárolt anyagokat, ott gyakran kell segítséget nyújtani a vásárlóknak, mert előfordulhat, hogy

  • nem tudnak belépni
  • nem érnek el egy anyagot
  • nem megfelelően látnak egy bizonyos tartalmat
  • nem tudnak érvényesíteni egy kupont

Nagyon fontos, hogy ebben az esetben gyors, kedves és szakértő segítséget kapjanak.

Erre kínál megoldást a WordPressFlow által nyújtott technikai ügyfélszolgálat.

Mi segítünk az ügyfeleidnek!

Nem kell többet aggódnod amiatt, hogy az ügyfeleid nem érnek el egy anyagot, vagy bárhol elakadnak az oldaladon. Akkor is tudunk segíteni, ha egy technikai probléma lépett fel, és akkor is, ha csupán a felhasználó nem rendelkezik kellő tapasztalattal.

Megjegyzés: A szolgáltatást kifejezetten WordPress alapú oldalak esetén tudjuk nyújtani.

Szeretnéd látni, milyen a weboldalra elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlap?

Ezen az oldalon is megtalálhatod a jobb alsó sarokban a borítékot vagy a szövegbuborékot.

A szövegbuborék a cset üzemmódot jelenti. Amikor a boríték látszik, akkor az üzenet az ügyfélszolgálati rendszerbe érkezik, amelyre emailben válaszolunk a felhasználónak.

Technikai ügyfélszolgálat a weboldaladon

Amennyiben igénybe veszed ezt a szolgáltatást, a felhasználóid a technikai hibákkal közvetlenül hozzánk fordulhatnak. Jelenleg a lenti két csomag közül választhatsz.

Ezek az árak 500 WordPress felhasználóig érvényesek.
(= a weboldaladon lévő regisztrált feliratkozók és vásárlók számának összege)

Technikai ügyfélszolgálat alapcsomag: 25.000 Ft / hó

  • Hétköznapokon 08:00 és 16:00 között dolgozzuk fel a beérkező kéréseket.
  • Munkaidőben cseten is segítünk a felhasználónak. A cset a weboldaladon keresztül lesz elérhető.
  • Hibajegyek fogadása email-ben
  • A hibajegyek a WordPressFlow ügyfélszolgálati rendszerében kerülnek feldolgozásra
  • Szükség esetén videós segítséget nyújtunk a felhasználónak
  • Az email-ekre a lehető leggyorsabban, de legkevesebb 2 órán belül válaszolunk munkaidőben.
  • A munkaidőn kívül érkezett kéréseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

Technikai ügyfélszolgálat kiemelt csomag: 40.000 Ft / hó

  • Minden, amit az alapcsomag is tartalmaz, valamint:
  • Meghosszabbított rendelkezésre állás: hétköznapokon 08:00 és 18:00 között dolgozzuk fel a beérkező kéréseket.
  • Gyorsított ügyintézés: Az email-ekre a lehető leggyorsabban, de legkevesebb 1 órán belül válaszolunk munkaidőben.
  • Rendelkezésre állás hétvégén és ünnepnapokon is: A 08:00-18:00 között beérkező kéréseket email-ben válaszoljuk meg.

Érdekel a szolgáltatás?

Keress minket bármilyen elérhetőségünkön, vagy jelezd érdeklődésed ezen az űrlapon, és válaszolunk, visszahívunk.

Tóvölgy u. 2., Egerbakta, 3321

+36309159267

support@wordpressflow.hu

Melyik csomag érdekel?
  • Alapcsomag (25.000 Ft / hó)
  • Kiemelt csomag (40.000 Ft / hó)
Email-ben kérem a választ!
Visszahívást kérek!
0 of 350

Olvasgatnál?

Íme, a blogunk:

>
Processing...